Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management spolehlivosti
Brlica, Pavel ; Hammer, Miloš (oponent) ; Řezníčková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu spolehlivosti. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti spolehlivosti, je popsán vztah spolehlivosti vzhledem ke kvalitě a detailně rozebrán systém managementu spolehlivosti. V praktické části je uveden výpočet vybraných ukazatelů spolehlivosti a sestrojena vanová křivka reálného stroje.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
ŠVECOVÁ, Iveta
Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA, dále pokračuje vysvětlením definice sýru, představení subjektů konkurentů MADETY, a asociací, které působí na trhu sýrů a v mlékárenství. V druhé polovině praktické části je provedena analýza životního cyklu vybraného produktu. Jako vhodný produkt byl vybrán sýr Madeland. V rámci životního cyklu Madelandu bylo detailněji rozebráno marketingové rozhodování ve čtyřech základních politikách marketingového mixu a byly shledány strategie, které mohla MADETA v průběhu jednotlivých fází životního cyklu Madelandu využívat. Pro potvrzení výsledku z analýzy životního cyklu produktu byla zkonstruována BCG matice. V závěru diplomové práce jsou zformulována doporučení, která by mohla přispět k zvýšení objemu prodejů Madelandu a tedy ovlivnit i jeho životní cyklus.
Management spolehlivosti
Brlica, Pavel ; Hammer, Miloš (oponent) ; Řezníčková, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu spolehlivosti. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti spolehlivosti, je popsán vztah spolehlivosti vzhledem ke kvalitě a detailně rozebrán systém managementu spolehlivosti. V praktické části je uveden výpočet vybraných ukazatelů spolehlivosti a sestrojena vanová křivka reálného stroje.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb
Sychrová, Lucie ; Simová, Josefína (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Zúbková, Mária (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce s názvem "Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby" se zabývá možností zefektivnění marketingové činnosti v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je, na základě analýzy současného stavu využití marketingových činností z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby, navrhnout metodiku tvorby ukazatele vhodného pro posouzení efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V teoretické části práce je vypracován přehled o současném stavu poznání v oblastech týkajících se efektivnosti, marketingu, životního cyklu produktu a stavebnictví. V rámci praktické části práce je zjišťováno, jaké marketingové činnosti a kritéria efektivnosti jsou využívány v přípravné fázi životního cyklu stavby. Dále jsou shrnuty poznatky o vztahu k využívání jednotlivých prvků marketingových činností a kritérií efektivnosti z pohledu dodavatele stavby a uživatele stavby. Následně je zhodnocena dosahovaná finanční efektivnost stavebních podniků a posuzována její vazba na vztah k marketingovým činnostem. Pro komplexní zhodnocení jsou využity též výsledky analýzy vybraných finančních ukazatelů. Na základě získaných poznatků je navržen metodický ukazatel pro posuzování efektivnosti marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby. V závěru práce jsou zhodnoceny a posouzeny bariéry a příležitosti pro aplikaci metodiky tvorby a využití ukazatele v praxi.
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
KASKOUNOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkrétního produktu z hlediska marketingu ve vybrané firmě. Dílčím cílem je zjistit postavení produktu jako marketingového nástroje v marketingové politice firmy. Cílem je charakterizovat a analyzovat vybraný produkt společnosti na základě životního cyklu produktu, kdy bude zřejmé, jakým způsobem společnost pečuje o zákazníky a jak uspokojuje jejich potřeby v jednotlivých fázích životního cyklu produktu. Firma, na které je práce zpracována, se jmenuje LAMIVEX s. r. o., podnikající v oblasti sériové i zakázkové výroby nábytku z lamina. Společnost sídlí ve Strakonicích a pyšní se dlouholetou tradicí. V aplikační části je představena vybraná společnost LAMIVEX s. r. o., kdy je zmíněna historie firmy, předmět podnikání, zákazníci, konkurence, realizované zakázky atd. Z marketingového portfolia je vybrán konkrétní produkt (Skříň LA 02), který je analyzován na základě životního cyklu produktu. Analýza ukazuje, jakým způsobem společnost stanovuje cenu, jakým způsobem přepravuje produkt k zákazníkovi a jaké formy propagace produktu používá.
Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování
CHLOUPKOVÁ, Magda
Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ, jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný na cestě k trvale udržitelnému rozvoji.
Zavedení nového výrobku na trh
Andžič, Vedrana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis průběhu zavedení nového elektrického ohřívače vody na trh. Teoretická část se zaobírá marketingovým mixem a hlouběji rozebírá teorii životního cyklu výrobku. Je východiskem pro část praktickou. Praktická část práce ve zkratce popisuje historii společnosti Ariston Thermo, dále rozebírá technické parametry nového elektrického ohřívače vody VELIS a distribuční a cenovou politiku při zavedení produktu na trh. Stěžejní část práce se věnuje nástrojům komunikačního mixu, které byly použity v první fázi životního cyklu produktu, vynaloženým nákladům a dopadům. V závěru je stručné doporučení pro fázi růstu.
Analýza sortimentu
Bencová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šlosarová, Petra (oponent)
Práce zkoumá sortiment podniku Eta, a.s. Jedná se o společnost, která se zabývá vývojem a výrobou drobných elektrických spotřebičů. Práce se zabývá různými úhly pohledu na zmíněnou tématiku. Nejdříve v teoretickém pojetí, a následuje aplikace teorie v praxi. Po zhodnocení sortimentu, následuje vytyčení komplexního produktu, zhodnocení role produktu v sortimentu, a jeho pozice, ukázka životního cyklu dvou vybraných produktů. Také prodejnost distribučním kanálem. Následuje krátká analýza konkurence a rozhovor s podnikovým expertem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.